reklama

Moja

Bola to láska na prvý pohľad...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Bola to láska na prvýpohľad...

Až teraz som nabral odvahupovedať...

MILUJEM ŤA...

Milujem Ťa aj napriek Tvojimchybám,

vlastne chybičkám,

ktoré mi Ťa približujúk dokonalosti.

Nevadí mi...

že sa na chodbách obzeráš zamladšími (chlapcami i dievčatami).

Horšie je, že si ešte stálenedokážeš urobiť poriadok...

v skrini,

s úsmevom odtiaľ vyťahujem Tvoje

pokrčené a prepotené tričká,

ponožky, ktoré by mohlipodoprieť šikmú vežu,

a nikomu nepatriacetenisky s číslom 15.

Často ma vedeli rozhádzať...

Tvoje krásne nohy... neprezuté,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

naše debaty, keď som sa Tisnažil vysvetliť čo-to o našej minulosti

alebo o pohyboch Zeme...

nenápadne si sa obzeralav zrkadle,

česala si si vlasy,

posielala sms-ky,

hrala stále tie isté „mobilnéhry",

myslela na to , kde všadežijú muchy...

Ešte stále znervóznieš, keďk sebe pozvem na návštevuTtvojich rodičov.

MILUJEM ŤA...

Aj preto, že si mi to vždydokázala vynahradiť...

Bola si a vždy budeš

MOJA PRVÁ.

Mám rád Tvoju roztržitosťa úprimnosť...

Obdivujem tvoje krivky...

Nepoznám krajšie, (keď savlníš v rade pred jedálňou)

Ťažko sa mi zaspáva...

Pri predstave 28 úsmevov,ktoré vieš vykúzliť v priebehu sekundy,
keď sa dozvieš, kam Ťa vezmemna výlet.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Rád počúvam Tvoj smiech ajplač,

viem, že je úprimný, z lásky.

Dodnes nemôžem pochopiť, akoto všetko stíhaš:

robiť atletiku, hrať tenis,venovať sa modelingu, tancu,

spievať v superstar,

chodiť do kostola,

navštevovať všetky možnéjazykové kurzy,

sledovať najnovšiu ponukuAVONU,

obliekať sa podľa poslednýchtrendov a gélovať si vlasy,

tráviť nekonečné hodiny prichate a počítačových hrách,

utekať do školy a zoškoly -

a pritom si vždyupravená a pekne voniaš.

Si tolerantná ako málokto...

Nevadí ti , že Ťa denno-dennepodvádzam s inými (septimou B, sekundou B),

aj tak vieš , že stále myslímna Teba, si predsa moja jediná.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem, že si ma podržala,

keď som skoro musel odísť,

a to by si si mohlavybrať z tridsiatich iných, možno lepších...

Všetci vravia že sa niekamchystáš,

nechce sa mi veriť...

Po takej dobe to mám skúsiťbez Teba?

Ak aj odídeš, a budeš michýbať, nebudem sa hnevať,

tuším, že to tak musí byť...

Asi ani sama nevieš, kam ísť,

máš minimálne 28 možností...

Aj tak bude každá správna,

keď budeš taká ako doteraz...úžasná, očarujúca, dospelo detská...

Milujem Ťa , moja trieda.

Marián Barabas

Marián Barabas

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Viac-menej ucim uz deviaty rok. Viac geografiu, menej históriu... Zoznam autorových rubrík:  rýmy prvej ženepokusy

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu